sobota, 19 maja 2012

Coś miłego

Witam majowo! Nareszcie słonecznie, dziś króciutko, idę sadzić kwiaty na balkonie:) Prosta dekoracja do różowo-zielonego  pokoju dziewczynek - serduszka.



Pochwalę się jeszcze moim prezentem - niezbyt nowym, bo gwiazdkowym wprawdzie, ale nadal mnie cieszącym! Romantyczny Smash Book - do zapisywania, wklejania, rysowania - właściwie wszystkiego na co ma się ochotę. U mnie - wrażeń, wzruszeń, inspiracji, marzeń. Różowy (są różne rodzaje) w moim ulubionym stylu - romantyczno-kwiatowym, trochę retro:)



A tak wygląda w środku: http://www.youtube.com/watch?v=PLxjtHDXCaA

I na deser zeszyt na przepisy i sekretnik mojej córy - hand - made by moja siostra. Dzięki!










3 komentarze:

Wygnanko pisze...

Śliczne te serduszka...

Nitki A nitki pisze...

Dziekuje ,że zapisałaś się na moje Candy jest mi bardzo miło!!!Pozdrawiam :)Anita

. pisze...

Witam! Zeszyciki po prostu miodzio! Pozdrawiam ciepło.